piatok 6. februára 2015

Home sweet home

Papier je moja vášeň. Domov je domov.

Nakoľko som momentálne po operácii na dlhodobej PN, domov je pre mňa teraz dôležitý.

Aj z tohto dôvodu ma potešila januárová challenge na webe scrap-atelier.blogspot.sk/2015/01/januarova-challenge.html. Trvalo mi to síce trochu dlhšie, nakoľko ešte nemôžem dlhšie sedieť, tvorila som to na etapy.

A tu sú všetky vecičky, ktoré som k vytvoreniu januárovej challenge na tému "Home sweet home" potrebovala.
Pre zväčšenie klikni na obrázok.
Papiere, nálepky, pečiatky, štítky, ozdobné nožnice, razítka, lepidlo, ozdobné gelové perá, drevené srdiečko, vyrezávané srdiečka... Materiál je z rôznych e-shopov, ale základ tvorí fotografia ľudí, ktorá bola súčasťou retro papierov - School memories z organizatorka.sk.

A tu je výsledné dielko

Pre zväčšenie klikni na obrázok.

2 komentáre: